5 דרכים לשמור על קשישים בטמפרטורות הקיצוניות של החורף

5 דרכים לשמור על קשישים בטמפרטורות הקיצוניות של החורף

שמרו על אהוביכם המבוגרים במהלך החורף

אם יש לכם אדם יקר וקשיש בחייכם, אתם עשויים להיות מודאגים יותר לגבי בריאותם ובטיחותם בחורף. מזג האויר הקר יחד עם בעיות אחרות כמו קרח ושלג עשויים לגרום לבעיות בריאותיות ולהוות סיכון ממשי לחייהם של קשישים כאשר החורף הקיצוני מגיע. הימים הרבה יותר קצרים והקשישים עשויים להיות בחוץ במהלך החושך, מה שהופך את הסיכויים שלהם להחליק וליפול להרבה יותר גבוהים. ישנם צעדים שניתן לקחת אשר יכולים לעזור לשמור על אהובכם בטוח ובריא במשך כל החורף.

צריכים עזרה וקצרים בזמן? הנה השוואה מהירה:

ספיגה באיכות מעולה

חיתולים למבוגרים

5/5

תמורה מושלמת למחיר

תחתונים סופגים

5/5

איכות במחיר שפוי

סדיניות ומגני מזרן

5/5

 

צעד אחד קטן וחשוב עבור קשישים או מבוגרים הקרובים לליבכם אשר סובלים מבעיות בריחת שתן ומשתמשים במוצרים לבריחת שתן ומוצרי ספיגה כגון חיתולים למבוגרים, היא להזמין כמות אשר תספיק להם לתקופת החורף הקשה מבלי לצאת מהבית, עזר נאמן דואג למשלוח מהיר עד הבית.

הנה 5 דרכים לשמור על קשישים במזג אוויר חורפי קיצוני:

 

  1. שמרו איתם על קשר. קשישים רבים מסוגלים לחיות בכוחות עצמם, אך יש לבדוק במהלך החורף מדי יום כדי לראות אם הם מסתדרים או צריכים משהו. בין אם אתם מתכוונים לבקר או לצלצל אליהם בטלפון, שאלו אותם איך הם מרגישים, כיצד הם מסתדרים עם מזג האויר הקשה ואם החימום בביתם פועל. מעשים מהסוג הזה מונעים את הטרגדיה של מציאת קשישים במצבים קשים וקיצוניים. בנוסף, מספרי חירום צריכים להיות רשומים במקום שכולם יודעים אותו כך שכל המבקרים יכולים לראות בבירור איפה הם נמצאים כדי לגשת אליהם בשעת הצורך. יש גם הרבה טכנולוגיה שיכולה לעזור, טלפונים מוגברים שניתן לענות להם מרחוק, מערכות ניטור לחירום ואפילו מצלמות וידאו אשר ניתן להתקין כדי לוודא שהקשיש בטוח ומוגן, במיוחד במהלך חודשי החורף.

 

  1. עזרו לקשישים להלחם בשפעת. הצלב האדום האמריקני מדווח כי קשישים הם אחת מקבוצות הסיכון הגבוהות ביותר לתמותה כאשר מדובר בשפעת. חשוב להתייעץ עם רופא לגבי קבלת חיסון נגד שפעת, מפני שישנם סיבוכים רציניים שיכולים לנבוע ממצב זה ולגרום לקשיש סבל רב או מוות: התייבשות חמורה, תת תזונה וכן דלקת ריאות. אם הקשיש נהיה לחולה, הוא או היא צריכים ללכת לרופא מיד. אמצעי זהירות אחרים כוללים: שטיפת ידיים, התרחקות מחולים אחרים ונטילת תרופות אנטי-ויראליות.

5 דרכים לשמור על קשישים בטמפרטורות הקיצוניות של החורף

  1. שמרו על הקשישים מפני היפותרמיה. ככל שאנו מתבגרים, הגוף שלנו מאבד מהיכולת שלו לשמור על טמפרטורה פנימית מתמדת. קשישים רבים זקוקים לשמיכות נוספות בלילה כדי להישאר חמים. במהלך היום יש לעודד את הקשישים להתלבש בכמה שכבות ולשים לב מיוחדת לידיים ולרגליים, אולי ללבוש גם כפפות קלות ונעלי בית. כאשר קשיש יוצא החוצה הוא או היא צריכים ללבוש כובע, כפפות וצעיפים כדי להישמר מפני אובדן טמפרטורת הגוף במהלך חודשי החורף הקרים.

 

  1. מחממים את הבית בבטחה. לעתים קרובות מדי אנחנו שומעים בחדשות על סיפורים טרגיים של קשישים שניסו לחמם את ביתם בשיטה לא בטוחה. מפזרי חום לעיתים קרובות מהווים סיכון גבוה עבור קשישים, שכן קל להתעלם מהם ולהשאיר אותם ללא השגחה. יחד עם נרות, מפזרי חום לא אמורים להיות ממוקמים ליד וילונות או חומרים דליקים אחרים. בנוסף, חשוב לוודא כי הקשיש אינו משתמש בתנור בישול או גריל כמקור חום, שכן זה לא רק סיכון לדליקה, אלא יכול אפילו לגרום גם להרעלת פחמן חד חמצני.

 

  1. מנעו נפילה רצינית. הנפילה היא הגורם הראשון לפגיעות אצל קשישים, והסיכון לנפילה עולה באופן משמעותי בחודשי החורף הקרים. יש לשמור ששטחי מעבר יהיו נקיים משלג וקרח. סילוק השלג יכול לעתים קרובות להיעשות לא רק על ידי בני משפחה וחברים אלא על ידי שכנים ומרכזי רווחה. בתוך הבית יש לבדוק את הרצפות באופן קבוע שאין עליהן מים, כמו גם סכנות נוספות שעשויות לגרום לקשיש ליפול, ואלה יכולים להיות גם רהיטים שאפשר להתקל בהם ושאינם ממוקמים נכון ברחבי הבית. ישנם גם פריטים שיכולים לעזור בניידות הקשיש, אשר ניתן לרכוש על מנת להפוך את החיים שלו או שלה לבטוחים יותר.

 

 

 

×
×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן