שאלו את המומחה: איך אני יכולה לשוחח עם בעלי על בריחת השתן שלו?

שאלו את המומחה: איך אני יכולה לשוחח עם בעלי על בריחת השתן שלו?

שאלה:

בעלי מזה 47 שנים החל לסבול לאחרונה מבריחת שתן. הוא איש גאה מאוד ואינו רוצה להודות בכך, אבל המצב מתחיל להיות בעייתי בגלל כמויות הכביסה שהולכות וגדלות, ריחות לא נעימים ומצב הרוח הדיכאוני שהוא סובל ממנו. איך אני יכולה לפתוח את הנושא הזה ולדבר איתו על כך?

תשובה:

זוהי בעיה נפוצה בחיי הנישואין, במיוחד אצל גברים. רוב הגברים לא רוצים להודות שיש להם בעיה של חוסר שליטה על שלפוחית ​​השתן. הם מתביישים בזה, ושונאים את הרעיון של ללבוש מוצרי ספיגה להגנה. בעלך עלול שלא להודות בזה לבד, למזלנו ישנן פתרונות ספיגה דסקרטיים לחלוטין כמו תחתוני ספיגה למבוגרים וחיתולים למבוגרים שכמעט ולא רואים הבדלים עם או בלי.

צריכים עזרה וקצרים בזמן? הנה השוואה מהירה:

ספיגה באיכות מעולה

חיתולים למבוגרים

5/5

תמורה מושלמת למחיר

תחתונים סופגים

5/5

איכות במחיר שפוי

סדיניות ומגני מזרן

5/5

הנה כמה טיפים שיעזרו לך להעלות את הנושא איתו:

 

  1. חשוב שתגרמי לו להרגיש רגוע

כפי שכבר הבנת, בריחת שתן היא נושא מאוד לא נוח עבור בעלך. גרמי לו להרגיש בנוח בכך שתתקרבי אליו ותדברי איתו על דליפת ​​השתן בצורה שאינה מאיימת או מאשימה. מומלץ למצוא מקום נייטרלי כדי לדבר איתו בזמן שהוא במצב רוח טוב יחסית. אל תנסי להעלות את הנושא מיד לאחר “תאונה”, מפני שזה רק יגרום לו להרגיש מבוכה ובושה גדולות יותר.

 

  1. הסבירי לו שאת מבינה ורוצה לעזור לו

לפני שאתם מדברים על כך, רצוי לערוך מחקר קטן על בריחת שתן כדי ללמוד מה יכול להיות הגורם לבעיה. האם הוא עבר ניתוח בערמונית? האם יש משהו אחר שהשתנה לאחרונה שיכול לתרום ל”תאונות” הללו לקרות? קראי על הסיבות ואפשרויות הטיפול השונות ואסטרטגיות הניהול של בריחת ​שתן. הראי לו שיש דרכים לנהל את המצב וכי הוא לא צריך לחיות עם זה בצורה כזו. תני לו לדעת שאכפת לך ממנו ואת רוצה לעזור. הראי לו שאתם צוות כך שהוא לא ירגיש כל כך לבד.

שאלו את המומחה: איך אני יכולה לשוחח עם בעלי על בריחת השתן שלו?

 

  1. עודדי אותו לטפל בבריחת השתן

בעיה זו יכולה לעיתים להיות סימפטום של מצב רפואי אחר. תני לבעלך לדעת שאת רוצה שהוא ידבר עם הרופא שלו כדי לוודא שאין שום דבר רציני. הוא עשוי שלא לרצות להיוועץ עם הרופא, כך שחשוב שתפעילי לחץ מתון. ככל שהוא יתמודד עם הבעיה מוקדם יותר, הוא יוכל להתחיל טיפול ולהתחיל להרגיש כמו עצמו שוב.

 

  1. עזרי לו למצוא את הטיפול המתאים עבורו

אם בעלך כל כך נבוך בנוגע לבריחת השתן שלו, ייתכן שיהיה עלייך לשמש כקול שלו כאשר תתחילו לחפש אפשרויות טיפול. עזרי לו לחקור את הבעיה, כך ששניכם תוכלו ללמוד עוד על כך. כתבי שאלות שהוא עשוי לשאול את הרופא כדי לוודא שהוא לא שוכח שום דבר חשוב. לאחר מתן טיפול, עזרי לו להישאר על המסלול עד להחלמה או להרגעה במצב.

 

לא קל לדבר על בריחת שתן עם אדם אהוב שסובל ממנה, במיוחד כשמדובר בגברים. עם זאת, אם את בת זוג אכפתית ותומכת, הראי לבעלך שאת בצד שלו וכי את שם כדי לעזור לו. בהצלחה!

×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן