טיפים לבריאות שלפוחית ​​השתן

אנשים עם בריחת שתן יודעים שזה יכול להיות הרבה עבודה. עצם היותכם מוכנים כל הזמן לדליפות דורש מאמץ ותאונה יכולה ליצור ערימות של כביסה ודברים נוספים שאתם צריכים לעשות.

יש כמובן הרבה דברים סטנדרטיים שאתם עושים כדי להגן על עצמכם. לובשים מוצרי ספיגה, משוחחים עם הרופא שלכם וכו’. אך כמו בכל מצב, אנשים מוצאים דרכי התמודדות שונות שאולי לא תמיד נראות ברורות מאליהן לאחרים. רצינו לדעת מה אנשים עושים על בסיס יומי שמסייע להם להתמודד עם בריחת שתן. אז שאלנו. הנה כמה מהטיפים הטובים ביותר שקיבלנו:

דברו על זה

אחד הדברים הראשונים והטובים ביותר שאתם יכולים לעשות כשיש לכם בריחת שתן הוא לדבר על זה. אנשים רבים מתביישים בכך ומסיבה זו מנסים לשמור על זה בסתר מחברים, בני משפחה ואפילו מהרופא שלהם במשך שנים. אבל פתיחות לגבי בריחת השתן שלכם יכולה באמת להוריד מעליכם עומס. לעתים קרובות תגלו שאנשים תומכים בכם ואולי פשוט תמצאו את הדחיפה שאתם זקוקים לה כדי לפנות לטיפול. 

עצבניים מדי כדי לדבר עם מישהו קרוב אליכם? נסו לשוחח עם אנשים בפורומים אנונימיים. בטוח שתמצאו קהילה חמה וידידותית שיכולה להיות מקום נהדר עבורכם ליצור קשר עם אחרים ולחלוק איתם טיפים, או פשוט להקשיב להם.

אל תפחדו להחליף את הרופא שלכם

מרבית הרופאים מועילים מאוד כשמטופלים מגיעים אליהם עם בריחת שתן. אבל אם אתם מרגישים שאתם לא מטופלים כראוי, הגיע הזמן למצוא רופא חדש. בריחת שתן עשויה להיות שכיחה ככל שאנו מתבגרים, אבל היא לא נורמלית, ולעולם אל תחשבו שאתם פשוט צריכים לחיות עם זה. ואם אתם מרגישים שתוכנית הטיפול שלכם לא עובדת, שוחחו עם הרופא שלכם על שינוי הדברים. זכרו – אתם אחראים על הבריאות שלכם. היו הסנגורים של עצמכם.

אבקת תינוקות

שמענו מאנשים רבים ששימוש באבקת תינוקות עוזר לשמור עליהם מפני לחות בעת לבישת תחתוני ספיגה. זו אפשרות נהדרת לנסות זאת אם אתם חווים הזעה מרובה.

למדו כמה שיותר על המצב הרפואי שלכם

כל כך הרבה אנשים עם בריחת שתן חיים במשך שנים בהכחשה, וחושבים שאם הם יתעלמו מהבעיה, היא תיעלם, או לכל הפחות, הם לא יצטרכו להודות שיש להם בעיה. אבל זו לא דרך טובה לחיות. למדו ככל שתוכלו על מצבכם ועל הטיפולים הקיימים. נסו לשנות תזונה ודברים אחרים כדי לראות אם משהו עובד. שוחחו עם הרופא על המחקר שעשיתם ויידעו אותו אם אתם מוצאים משהו שאתם מעוניינים לנסות. שוב – לאף אחד לא יהיה אכפת יותר מהבריאות שלכם מכם, אז אל תהיו צופים מהצד. עליכם לקחת חלק פעיל בבריאותכם. כי ידע הוא באמת כוח.

שימו לב למה שאתם אוכלים

זה נשמע פשוט, אבל השגחה על מה שאתם אוכלים באמת יכולה להשפיע על שלפוחית ​​השתן שלכם. ראשית, זהו את הטריגרים שלכם. ערכו יומן שלפוחית ​​השתן מספר ימים ובדקו אם אתם מבחינים בדפוסים כלשהם. האם אתם מרגישים צורך דחוף בכל פעם שאתם שותים שתייה קלה? האם יש לכם תאונה כל בוקר אחרי מיץ התפוזים שלכם? אולי תתחילו לעשות כמה שינויים במה שאתם אוכלים, ותשימו לב מה מגרה את שלפוחית ​​השתן שלכם. ברגע שאתם מזהים את המזונות או המשקאות הבעייתיים, נסו להוריד אותם מהתפריט ולראות אם זה משנה.

אל תפחדו לנסות הרבה מוצרים עד שתמצאו אחד שעובד לכם

יש כל כך הרבה מוצרי ספיגה בשוק, בין אם זה חיתולים למבוגרים או תחתונים סופגים, פדים למבוגרים ועוד, שזה כמעט בלתי אפשרי שבסופו של דבר לא תמצאו אחד שמתאים לכם. החוכמה היא לחשוב על: צורה, התאמה ותפקוד. במילים אחרות, בדקו איזה סגנון אתם אוהבים, וודאו כי ההתאמה טובה, וחשבו כיצד ומתי תשתמשו במוצר. לאחר מכן, נסו מותגים וסגנונות שונים עד שתמצאו אחד שעובד הכי טוב עבורכם.

תהיו אמיצים

בריחת שתן יכולה באמת להרעיד את הביטחון שלכם. אתם עלולים להרגיש עצבניים מחשש שתקרה לכם תאונה. או שאתם עלולים לפחד שמישהו יבחין שאתם לובשים מוצרי ספיגה. אבל בריחת שתן היא מצב רפואי, ואין מה להתבייש בו. סביר להניח שאתם מכירים מישהו אחר שיש לו גם את הבעיה הזו. אז שמרו על הסנטר מורם, קבלו טיפול והיו עסוקים בלחיות את חייכם. להפסיק לחיות בגלל משהו כמו בריחת שתן פשוט לא שווה את זה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
Call Now Button
×

עגלת קניות