טיפול במבוגרים: 5 בעיות נפוצות (והפתרונות)

טיפול במבוגרים חמש בעיות נפוצות

כאשר אתם מתחילים לטפל בהורה הקשיש שלכם או במבוגר היקר לכם, החיים שלכם לא יהיו היחידים שישתנו. כל המשפחה שלכם הולכת לעבור הרבה שינויים, וזה נדיר שהדברים האלה מתרחשים בצורה חלקה. קונפליקטים משפחתיים יכולים להתלקח כאשר הטיפול נכנס לתוך התמונה, והתמודדות איתם יכול להיות מלחיצה. כל משפחה היא ייחודית, אבל יש כמה בעיות נפוצות שנוטות להתרחש כאשר בני המשפחה הופכים למטפלים:

צריכים עזרה וקצרים בזמן? הנה השוואה מהירה:

ספיגה באיכות מעולה

חיתולים למבוגרים

5/5

תמורה מושלמת למחיר

תחתונים סופגים

5/5

איכות במחיר שפוי

סדיניות ומגני מזרן

5/5

עכשיו כאשר אתם דואגים לבן המשפחה שלכם, יריבויות חדשות מופיעות מחדש

אתם והאחים שלכם משתפים פעולה בטיפול בהורה המבוגר ובכל החובות שיש לבצע. זה אולי נראה מוזר, אבל זה לא נדיר עבור מבוגרים לחזור לדפוסי ילדות מסוימים כאשר הם בבית או מטפלים בבן משפחה מבוגר. הרגלים ישנים לא משתנים, וקשה לחשוב על זיכרונות ילדות מסוימים כאשר אתם נמצא סביב המשפחה שלכם שוב. הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות הוא לזכור כי אתם לא רק מבוגרים עכשיו, אלא שאתם כאן כדי לטפל באדם יקר ולא כדי לאוורר כביסה ישנה מלפני כמה עשורים.

אתה מרגיש כאילו אתה מתווכח ללא הפסקה עם המשפחה שלכם בנוגע לדרך הטיפול הטובה ביותר

הדודה שלך רוצה לשנות את המותג של מוצרי הספיגה עבור בריחת שתן למבוגרים והאח שלך חושב שצריך תרופות חדשות. אתה חייב למצוא את הדרך הטובה ביותר על מנת להגיע לעמק השווה, אבל אם אתה מרגיש כאילו אתה כל הזמן מתווכח על הדרך הטובה ביותר לטפל, אולי צריך לערב את הרופאים המטפלים. דברו עם הרופא שלכם על הדרך הטובה ביותר לטפל בהם. בני המשפחה לרוב מתכוונים לטוב, אבל הם לא רופאים. אם הם מתחילים להתלונן על דברים מסוימים שוב, הזכירו בעדינות שאתם עושה מה שהרופא ממליץ וכי אתם לא הולכים ללכת בניגוד לעצה של רופא מקצועי.

טיפול במבוגרים חמש בעיות נפוצות

מה עושים במקרה שנראה שהמשפחה מודאגת יותר מהירושה מאשר מהרווחה

זוהי אחת הסוגיות הכי נפוצות ושוברות לב שמשפחות מתמודדות עמן כאשר מתחילים לטפל בבן משפחה אהוב ומבוגר, אבל הדרך הקלה ביותר ליישב את הדרמה היא להבטיח שלאדם האהוב יש צוואה שקובעת בבירור מי יקבל מה במקרה של פטירתו. אם אין לו עדיין צוואה והוא עדיין צלול, החובה הראשונה שלכם היא להתחיל לעבוד איתו על צוואה. פנו לעורך דין לעזרה וטפלו בנושא בהקדם האפשרי.

אתם מרגישים כאילו אתם עושים את כל הטיפול וממלא את כל החובות למרות העובדה שבני משפחה אחרים הסכימו לעזור

לפעמים ניגודי אינטרסים קורים, אבל זה לא הוגן לכם או לאדם אהוב, מאחר ואנשים שהבטיחו לעזור לא תורמים למאמץ. אם זה קורה, אתם צריכים להזכיר להם את ההבטחה שהם עשו למשפחה שלהם. אם הם מתעקשים כי הם לא יכולים לעזור פיזית, לשאול אותם אם הם יכולים לתרום כסף שיאפשר שכירת סיוע בטיפול בבית. אם הם מסרבים לעזור עם לקיחת טיפול בעצמם או במתן כסף, תנו להם לדעת שאתם לא תסמוך עליהם יותר ושאין להם יותר זכות להביע את דעתם בנוגע לענייני הטיפול השונים.

לאחר שניסית טיפול בבית, אתה מבין שזה לא עובד

אתם ובני משפחתכם ניסיתם לטפל בקרוב האהוב במשך חודשים, אבל עכשיו כולם נראים לחוצים ואומללים, וזה כולל את האדם שאתם מטפלים בו. הגאווה עלולה להיות קצת פגועה, אבל אין בושה להודות שאתם לא יכולים לטפל כראוי בדרך שקיוויתם. כאשר זה קורה, צריך לחפש אופציות טיפול אחרות בהקדם האפשרי. אפשר לשכור טיפול בבית, אחות, או להסתכל על בתי אבות. כך או כך אתם צריך לעשות את הטוב ביותר עבור ההורה שלכם ועבור המשפחה שלכם.

 

אנו תמיד זמינים ונשמח לעזור לכם בכל שאלה.

×
×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן