הקשר בין בריחת שתן לבין סכרת?

הקשר בין סוכרת לבריחת שתן

בנובמבר האחרון חל חודש המודעות לסוכרת בעולם, תקופה שבה הקהילה הרפואית וקבוצות תמיכה שונות מיידעות את הציבור הרחב בנוגע למניעת סכרת ודרכים לנהל אותה. סוכרת היא במידה רבה מגיפה שניתן למניעה כאשר רוב האבחנות הן עבור סוכרת מסוג 2 שבה השמנה וחוסר פעילות גופנית ידועים גורמי סיכון. סוכרת מסוג 1, מחלה אוטואימונית שבה המערכת החיסונית תוקפת תאי אינסולין בלבלב, מהווה כחמישה אחוזים מהאבחנות.

צריכים עזרה וקצרים בזמן? הנה השוואה מהירה:

ספיגה באיכות מעולה

חיתולים למבוגרים

5/5

תמורה מושלמת למחיר

תחתונים סופגים

5/5

איכות במחיר שפוי

סדיניות ומגני מזרן

5/5

על פי הנתונים הסטטיסטיים שנמצאו ב – National Diabetes Statistics Report, ל-29.1 מליון אמריקאים יש צורה כלשהי של סוכרת. כמעט 8 מיליון מתוך 29.1 מיליון לא אובחנו. יותר מ -25% מקשישים סובלים מסוכרת, המייצג את האחוז הגדול ביותר עבור קבוצת גיל, ו -1.4 מיליון אמריקאים מאובחנים מדי שנה. לבסוף, יש עוד 86 מיליון אמריקאים שיש להם מצב קדם-סכרתי, כלומר רמת הסוכר בדם גבוהה, אבל זה לא מספיק גבוה כדי להצדיק אבחון סוכרת עדיין. ללא התערבות רפואית ו /או שינויים באורח החיים, היא צפויה להפוך לסוכרת.

הקשר בין סוכרת לבריחת שתן

כיצד סכרת יכולה להפוך לבריחת שתן?

אנו יודעים כי סכרת יכולה לגרום למספר תופעות לוואי מפחידות. זה יכול להוביל להיפו-גליקמיה ויתר לחץ דם. זה מגביר את הסיכון לחוות אירוע לב, וזה יכול לגרום לבעיות עיניים עקב פגיעה בכלי הדם בהן. סכרת היא גם הגורם העיקרי לאי ספיקת כליות. זוהי מחלה שמשפיעה על כל הגוף, והיא יכולה לייצר מספר תסמינים שליליים שיש לטפל בהם מיד.

בריחת שתן היא כנראה תופעת לוואי שלא ידועה כמו האחרות אבל יכולה להשפיע מאוד על חיי היומיום. לנשים יש סיכון גבוה ב -70% לפתח אי-בריחת שתן אם הן סובלות מסוכרת. הסיכון של גברים לפתח בריחת שתן גדל אם הם סוכרתיים גם כן. לחוקרים יש כמה תיאוריות באשר לסיבה שגורמת לכך.

עבור אנשים מסוימים, העלאת רמת הסוכר בדם יכולה להגדיל את כמות השתן המיוצר ואת תדירות ההשתנה. זה יכול להוביל לאי שליטה במקרים מסוימים. בנוסף לכך, נוירופתיה היא סיבוך שכיח של סכרת. נוירופתיה אוטונומית עלולה להזיק לעצבים בשלפוחית ​​השתן, דבר שעלול לגרום לאי-שליטה במקרים מסוימים. החוקרים עדיין בוחנים גורמים אחרים של בריחת שתן שיכולים לנבוע מסוכרת.

אם אתם חווים תסמינים של בריחת שתן, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לשלול סוכרת וגורמים פוטנציאליים אחרים. אם אתם סובלים מבריחת שתן עקב סוכרת או סיבה אחרת, אנא דעו כי ישנם מגוון מוצרי ספיגה למבוגרים זמינים כגון חיתולים למבוגרים, כדי לעזור לך בחיי היום יום.

 

×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן