להתאים ולהרגיש – מצאו את החיתול שאתם צריכים

להתאים ולהרגיש – מיצאו את החיתול שאתם צריכים

מוצרי ספיגה עבור בריחת שתן בקרב מבוגרים חיוניים, שכן הם מאפשרים לכם להמשיך עם חייכם הרגילים, לשמור על כבודכם העצמי ולהצליח להתנהל בצורה אופטימלית עם בריחת השתן. עשרות מליוני אנשים בארה”ב מתמודדים עם סוג מסוים של בריחת שתן. יתר על כן, ישנן נשים בהריון אשר אשר משתמשות בתחבושות סופגות למבוגרים, רפידות או פדים סופגים או אפילו תחתונים סופגים במהלך השלבים המאוחרים של ההריון כאשר התינוקות לוחצים על השלפוחית ונגרמת דליפת שתן.

צריכים עזרה וקצרים בזמן? הנה השוואה מהירה:

ספיגה באיכות מעולה

חיתולים למבוגרים

5/5

תמורה מושלמת למחיר

תחתונים סופגים

5/5

איכות במחיר שפוי

סדיניות ומגני מזרן

5/5

כיוון שכל מוצרי הספיגה למבוגרים כל כך חשובים לצורך שמירה על כבודו של האדם, חיוני כי תמצאו את המוצר הנכון והגודל המתאים על מנת להבטיח את הנוחות הגבוהה ביותר בתנועה ובתחושה. אבל איך תוכלו למצוא את ההתאמה הנכונה אם אף פעם לא לבשתם חיתולים למבוגרים? אתם יכולים להזמין מספר גדלים שונים ולנסות כל גודל על מנת לראות מה מתאים הכי טוב, אבל מי רוצה לבזבז את כל הזמן והכסף?

מרבית היצרים ממליצים על שימוש בסרט מדידה על מנת למדוד מצד אחד של הירך לצד השני, להכפיל ולהוסיף שני ס”מ. זה אמור לתת לכם את גודל המותניים הנכונים לחיתול אותו אתם צריכים (ברוב המותגים יש רשימת מידות שכוללת הקף מותניים).

להתאים ולהרגיש – מיצאו את החיתול שאתם צריכים

אם אין לכם סרט מדידה, או שאתם לא מצליחים לקחת את המידות שלכם, אפשר לנסות לבקר באתר האינטרנט של המותג שתרצו לרכוש, כמו אצל המותג ABENA. ליצרנים רבים יש טופס שאפשר למלא עם גובה ומשקל, כמו גם עם רמת הפעילות, כמות הדליפה וכדומה. כך ניתן להציע לכם את המוצר הכי מתאים לצרככם.

אם כל השאר נכשל, תוכלו להתקשר אלינו בעזר נאמן. אנו בעלי ניסיון רב וידע על סוגים שונים של מוצרי ספיגה ונוכל לעזור על מנת למצוא את ההתאמה הטובה ביותר עבורכם.

אנו בעזר נאמן מבינים כי רכישת מוצרי ספיגה למבוגרים וחיתולים למבוגרים היא החלטה אישית, ואנחנו אף פעם לא רוצים שרק “תנחשו” איזה מוצר עובד עבורכם. התקשרו אלינו היום לגלות כיצד אנחנו יכולים לעזור לכם עם כל צרככם.

אנו מבינים כי אתם לא מכירים מוצרים וחוששים לנסות, על כן אנו מציעים החזרה עד 5 ימים גם על מוצרי ספיגה פתוחים – כן, כן! מה ששמעתם. אנו כל כך בטוחים באיכות המוצרים שלנו, שאנו מוכנים לקחת גם מוצרים שפתחתם.

נסו אותנו ולא תצטערו – המחירים הטובים ביותר, למוצרים הטובים ביותר!

 

×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן