כיצד מחלות לב משפיעות על בריחת שתן?

כיצד מחלות לב משפיעות על בריחת שתן

לאחרונה נערך חודש המודעות למחלות לב האמריקני, חשוב גם בישראל לעצור ולקחת רגע על מנת לדון בדרך בה מצבי לב שונים יכולים להגביר את הסיכון לחוות בריחת שתן.

כולנו מכירים את הסכנות הרבות של מחלת לב, אך על הקשר בין מחלת לב לבין בריחת שתן מדובר לעיתים נדירות. זו הסיבה שסיפקנו את המדריך הקצר הבא, כך שתוכלו להיות מעודכנים יותר בקשר ביניהם ולנקוט בצעדים הדרושים כדי למנוע ו /או לטפל במצב – בין אם זה אומר לשנות הרגלים מסוימים, לרכוש אספקה של מוצרי ספיגת שתן למבוגרים לשימוש יומיומי, או לדון בשינוי תרופות עם הרופא שלכם.

צריכים עזרה וקצרים בזמן? הנה השוואה מהירה:

ספיגה באיכות מעולה

חיתולים למבוגרים

5/5

תמורה מושלמת למחיר

תחתונים סופגים

5/5

איכות במחיר שפוי

סדיניות ומגני מזרן

5/5

מדוע מחלות לב מגבירות את הסיכון לבריחת שתן?

כאשר יש משהו לא בסדר עם הלב, הדבר יכול להיות בעל השפעה עצומה על חלקים אחרים של הגוף שלכם. לדוגמה, מחלות לב לעיתים קרובות גורמות לתת שתן לעתים קרובות יותר. מהצד השני, זה יכול גם לגרום הצטברות שתן, אשר יכול להוביל לדחף שבו פתאום צריך ללכת לשירותים בהקדם האפשרי ללא אזהרה.

בנוסף לכך, העורקים החסומים בזרועות וברגליים יכולים להשפיע על ניידות, מה שהופך את ההגעה לשירותים בזמן לקשה יותר. הגורמים הבסיסיים למחלה (לחץ דם גבוה וכולסטרול גבוה) יכולים להוביל גם לתנאים אחרים או למצבי חירום רפואיים, כמו סוכרת ושבץ, מה שמעלה שוב את הסיכון לאי-שליטה. אם מחלת לב מתקדמת לאי ספיקת לב, הצטברות נוזלים היא סיבוך נפוץ מאוד. למעשה, יותר ממחצית האנשים עם אי ספיקת לב סובלים צורה כלשהי של בריחת שתן גם כן.

 כיצד מחלות לב משפיעות על בריחת שתן

דרכים למנוע ולנהל בריחת שתן כתוצאה מבעיית לב

תחיו חיים בריאים יותר: כולנו יודעים שתזונה וסגנון חיים לא בריא מגבירים את הסיכוי למחלות לב. איכלו נכון, הפסיקו לעשן, הגבילו את צריכת האלכוהול, הפחיתו מתחים והתמידו בפעילות גופנית במידה והרופא מאשר לכם.

בידקו את התרופות שלכם: תרופות מסוימות המטפלות במחלות לב יכולות לגרום לאי-שליטה או להחמרת הסימפטומים. לדוגמה, גלולות מים משמשות לטיפול בלחץ דם גבוה כאשר הן מסירות עודף נוזלים מהגוף. במקביל, הן יכולות לגרום ללכת לשירותים בצורה תכופה יותר. אם אתם חווים בריחת שתן בעקבות תרופות ספציפיות, דברו עם הרופא שלכם כדי לקבוע האם יש חלופה שונה.

בנוסף לשינויים אלה באורח החיים והתערבות רפואית, דעו כי ישנם מוצרי ספיגה למבוגרים כגון: חיתולים למבוגרים או תחתונים סופגים שנועדו למנוע בריחת שתן ויכולים לעזור לכם לנהל את שגרת חייכם בצורה טובה יותר. אנחנו כאן בעזר נאמן  משתדלים תמיד לענות על הצרכים היומיומיים של הלקוחות שלנו. בקרו בחנות שלנו על מנת לבדוק אילו מוצרים הם המתאימים לכם ביותר.

×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן