מדריך להתמודדות עם בריחת שתן במהלך הקיץ (ובחופשות)

בריחת שתן לא יוצאת לחופשה, ולכן חשוב להכיר את אמצעי הזהירות על מנת להתמודד עם החום בשלווה וברוגע מוחלט. כאן אנו מציעים מה לעשות במדריך קצר אשר מסכם בארבע נקודות עיקריות את מה שהמומחים ממליצים לעשות ולא לעשות.

במהלך עונת הקיץ, תחושת חוסר הנוחות והמגבלה שמתלווים לדליפות שתן קלות יותר או פחות מתגברת. הסיכון שבריחות לא נעימים מודגש, יש יותר סיכוי לזיהומים, ואפילו שימוש בסוגים מסוימים של ביגוד מדאיג בהתחשב בכך שהלבוש פחות מכסה ויותר קליל, מה שגורם לנו להרגיש פחות מוגנים. ושלא נזכיר את עניין בגדי הים. עם זאת, מומחים מסבירים כי על ידי ביצוע של כמה אמצעי זהירות פשוטים ובעזרת כמה עצות מועילות, זה אפשרי להעביר בצורה טובה את החודשים החמים, ואפילו להתמודד עם האפשרות של נסיעה לטיולים בשלווה מוחלטת.

אז הנה לפניכם מדריך קצר על מנת לנהל את בריחת השתן גם בקיץ: בין אם בטיול, בבית או בעבודה. זהו סיכום בשלוש נקודות של עצות שהוצעו על ידי האגודה האיטלקית בנושא שלפוחית ובריחת שתן ועל ידי מומחים לאורולוגיה:

  1. כן לשתות ולא לשתות
  2. כן לאכול ולא לאכול
  3. בחירה של מוצרי ספיגה והיגיינה

שתייה: איזו שתייה, כמה, מתי ואיך?

קודם כל, האמונה כי הימנעות משתייה יכולה לעזור לבריחת שתן חייבת להיות מופרכת – מיתוס זה נובע מאמונה מוטעית ש"שתייה שווה ריבוי דליפות". ההפך הוא הנכון, על שפע הזיעה שנגרמת כתוצאה מהחום בקיץ יש לפצות על ידי שתייה מרובה.

עצות מעשיות:

  • את הנוזלים חייבים לשתות בהדרגה. למעשה, מומלץ לשתות 1.5 ליטר מים ביום – אפילו 2 – על ידי חלוקה שלהם בצורה מאוזנת לאורך כל היום, בכמויות קטנות, בטמפרטורת החדר. הימנעו מלשתות בקבוק של חצי ליטר מים בבת אחת.
  • וותרו על הקפה, תה ומשקאות אלכוהוליים אשר מגבירים את הפעילות של שלפוחית השתן וגורמים לגירוי יתר שלה.
  • אם מדובר במיצים טריים, העדיפו את אלה שעשירים בויטמין סי ומיץ חמציות, אשר מעולים להגנה על הרירים של דרכי השתן.

 

מדריך להתמודדות עם בריחת שתן במהלך הקיץ

מזון: אלה בני הברית

תזונה אשר נותנת דגש למאכלים שהם "בני ברית של בריחת שתן" עשויה לסייע בשמירה על הפתלוגיה ולהשפיע על הגוף בדרכים שונות.

עצות מעשיות:

  • איכלו באופן קבוע פירות כמו תפוזים, קיווי ואננס אשר מלאים בויטמין סי והפכו את הסביבה של הגוף לכזו שרעה לחיידקים אשר יוצרים זיהומים בדרכי השתן.
  • איכלו חמוציות על מנת להתנגד לחיידקים בשלפוחית השתן.
  • איכלו יוגורט ודגנים אשר שומרים על האיזון במעי.
  • הימנעו ממזון חריף אשר עשוי לעורר את שלפוחית השתן.

 

 מוצרי ספיגה, היגייניה אישית ולבוש מתאים

במיוחד במהלך הקיץ כאשר חם מאוד, חיוני לשים לב להיגיינה האישית, עם דגש מיוחד בבחירה של פדים סופגים וחיתולים למבוגרים.

עצות מעשיות:

  • התקלחו לעיתים קרובות יותר, כך שהתרבות של חיידקים שיכולים להחמיר את בריחת השתן תופחת.
  • אלטרנטיבה היא שימוש בחומר חיטוי שניתן להשתמש בו ללא מים. בצורה כזו יש ירידה בסיכון של יצירת סביבה לחה (Aהיא קרקע טובה לזיהומים) כתוצאה מייבוש לא מספק.

בחירת מוצר הספיגה הנכון היא חיונית, לא רק על פי סוג בריחת השתן אלא גם על ידי דרך הלבישה שלו, שמבטיחה לגברים ונשים לחיות ללא דאגות במשך היום וללבוש בגדים קיציים ללא חשש.

עצות מעשיות:

  • פדים וחיתולים למבוגרים שמבטיחים נוחות, בטיחות וכמובן דיסקרטיות.
  • מוצרי ספיגה בעלי מגע מינימלי עם העור שפחות מעוררים הזעה.
  • שילוב של סוג אוורירי של בגדים, שעשוי מסיבים טבעיים כמו כותנה, על מנת לעזור לעור לנשום ולשמור על טמפרטורת גוף מתאימה.

לעצות נוספות כיצד לשלוט בבריחת שתן לחצו כאן.

להשוואת מחירי מוצרי ספיגה וחיתולים למבוגרים לחצו כאן >>

רוצים עזרה וייעוץ בבחירת המוצר המתאים למניעה של בריחת שתן בחופשה הקרובה? פנו אלינו ונשמח לעזור לכם!

 

קבלו הצעה משתלמת במיוחד
סגירת תפריט
0
×

עגלת קניות