איך למנוע תפרחת חיתולים בשימוש במוצרי ספיגה למבוגרים

איך למנוע תפרחת חיתולים בשימוש במוצרי ספיגה למבוגרים

לאחרונה אנו מקבלים פניות רבות ושאלות בנושאים שונים, החלטנו לקחת את אותן ושאלות ולהכין מהם כתבות אינפורמטיביות, המלאות במידע חיוני ובעל ערך עבור קהל לקוחותינו.

במידה ויש לכם שאלות נוספות, אנו תמיד נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת בפנייה דרך האתר או בטלפון.

צריכים עזרה וקצרים בזמן? הנה השוואה מהירה:

ספיגה באיכות מעולה

חיתולים למבוגרים

5/5

תמורה מושלמת למחיר

תחתונים סופגים

5/5

איכות במחיר שפוי

סדיניות ומגני מזרן

5/5

“ההורים המבוגרים שלי רק התחילו להשתמש במוצרי ספיגה. לאחרונה, הבחנתי בפריחה אצל אבי. אפשר לדעת למה זה קורה?”

תפרחת חיתולים בקרב מבוגרים יכולים להיגרם משני גורמים מרכזיים:

  • אי החלפת החיתול בזמן
  • שימוש בחיתול הלא נכון

חיתולים או בכלל מוצרי ספיגה, בין אם במבוגרים או ילדים, צריכים להיות מוחלפים לעיתים קרובות כדי למנוע תפרחת חיתולים ופצעים. ישיבה בחיתול מלוכלך במשך שעות לא יכולה להיות טובה לעור, לא משנה כמה עבה או סופג החיתול. אם אתם מטפלים בהוריכם, בידקו כל כמה שעות את החיתול על מנת לבדוק האם יש בו שתן או צואה. כאשר מחליפים חיתול, יש לבדוק את האזור ביסודיות כדי לבדוק אם יש אדמומיות וכאב, סימנים שיכולים להוביל לתפרחת חיתולים מכאיבה. השתמשו בקרם או משחה מיוחדים לכך. בין ההחלפות מומלץ להרטיב את האזור ולנגב היטב על מנת לשמור על המשתמש רענן ונקי (בדומה לכך שמנקים לתינוקות וילדים).

אם ההורה שלך נייד, אתה צריך גם להזכיר לו להשתמש בשירותים כל שעה או שעתיים, בהתאם ליכולת שלו לשלוט בשלפוחית השתן שלו. הוא יכול גם ללבוש שעון רוטט שייתן לו תזכורת דיסקרטית להשתמש בחדר האמבטיה ולהימנע מתאונות ומלהיות באותו חיתול יותר מדי זמן.

איך למנוע תפרחת חיתולים בשימוש במוצרי ספיגה למבוגרים

חיתולים למבוגרים חד פעמיים מגיעים במגוון גדלים, יכולות ספיגה וסגנונות. חשוב מאוד לוודא כי ההורה שלך משתמש בחיתול בעל ההתאמה הטובה ביותר עבור הגודל שלו ועבור רמת בריחת השתן שלו. יש  למדוד את הירכיים שלו כדי למצוא את הגודל הנכון. לקבוע אם הוא צריך חיתול או תחתון סופג עם ספיגה קלה, מתונה או כבדה. חפשו חיתולים עם פתחי רגל אלסטיים ויכולות התרחבות. כמו כן, יש לזכור שיש יותר ממותג אחד זמין; יש מגוון רחב של מותגים חתולים איכותיים שניתן להזמין גם מהאינטרנט עד לפתח הבית.

אנו ממליצים לקרוא כתבה נוספת שלנו בנושא: מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מוצרים לבריחת שתן?

אם תיקחו את הנקודות האלה בחשבון ועדיין תמצא פריחות על אבא שלך, פנה לרופא שלו. טיפול בעור של אנשים מבוגרים לעיתים דורש טיפול מיוחד; העור חייב להיות בעל לחות (ניתן להשתמש בקרמים שונים אשר עוזרים לעור לשמור על בריאותו) ומוגן בכל עת כדי למנוע זיהומים בעור, פצעים ופריחות.

 

×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן