איך לטפל ביקרים לנו אשר סובלים מהרטבת לילה

איך לטפל ביקרים לנו אשר סובלים מהרטבת לילה

שליש מהחיים שלנו מוקדשים לשינה. השינה מרפאת, משקמת, וחשובה לכל תפקוד אנושי פיזי וקוגניטיבי, כולל לבריאות שלנו. בלעדיה, הגוף לא יכול לעבוד, ליצור, להוציא לפועל תוכניות או ליצור אינטראקציות חברתיות משמעותיות. ישנם מעט דברים כמו להתעורר לאחר שינה טובה ומשקמת ולהתחיל כך את היום. מדוע, אם כן, שינה טובה היא משהו שכל כך קשה להשיג, בייחוד עם העלייה בגיל? מצבים רבים של מחלות או אי-בריאות יכולים להיות מלווים בקשיי שינה.

צריכים עזרה וקצרים בזמן? הנה השוואה מהירה:

ספיגה באיכות מעולה

חיתולים למבוגרים

5/5

תמורה מושלמת למחיר

תחתונים סופגים

5/5

איכות במחיר שפוי

סדיניות ומגני מזרן

5/5

כאשר ישנן מספר תחלואות, בריחת שתן, דמנציה (אלצהיימר) ועוד בעיות שינה יכולות להחמיר. אז בואו נדבר על הנושא הלא נוח של בריחת שתן, דרכים להתמודדות, וטיפים לקידום שנת לילה טובה יותר עבור אלה שאנו דואגים להם.

בעיות בריחת שתן בינונית עד קשה שכיחות יותר בקרב נשים, ויכולות להחמיר עם הגיל עד שמשפיעות על 1 מתוך 3 נשים מבוגרות. בריחת שתן משפיעה על העבודה ועל הקשרים החברתיים, על ההערכה העצמית, ויכולה להוביל לדיכאון ובדידות. הצורך הגדול יותר בטיפול כתוצאה מבריחת שתן הוא גם הגורם המוביל למעבר למתקן טיפול לטווח ארוך, מה שיכול להוביל לנטל כלכלי.

איך לטפל ביקרים לנו אשר סובלים מהרטבת לילה

אז, מה אתם עושים כאשר אחד מהיקרים לכם מתחיל לסבול מבריחת שתן בגיל מבוגר? אומנם שיחות על הבעיה הן לעיתים קרובות קשות, דיאלוג פתוח ומקבל חיוני. ראשית, קבעו פגישה עם הרופא האישי על מנת לשלול מצבים רפואיים שיכולים לגרום לתופעה. בריחת שתן היא לא חלק נורמלי בהזדקנות. לעיתים הרופא יכול להציע פתרון, לדבר על ההתקדמות ולדון באפשרויות טיפול שיכולות לכלול תרופות או הפניה לתוכנית אימון של שלפוחית השתן. התערבויות פשוטות בבית אפקטיביות מאוד גם הן וחיוניות לטיפול.

לאחר מכן, יחד עם האדם היקר לך, קיבעו את טיב הבעיה ובאיזה זמן ביום היא הכי משפיעה. מומחה במוצרי ספיגה למבוגרים יכול להחליט אילו מוצרים מתאימים לשימוש ביום ואילו לשימוש בלילה, ולהמליץ במה להתנסות עד שתמצאו את המוצר המתאים ביותר עבורכם. שימוש בביטוי “חיתול למבוגרים” הוא לא בהכרח הבחירה הטובה ביותר. כינוי מוצרי הספיגה “תחתונים סופגים” או “תחתונים חד פעמיים” מסייע בשמירה על תחושת הכבוד. הצורך מהמוצרים יכול להשתנות עם הזמן כך שיש להעריך אותו לעיתים קרובות. בריחת שתן יכולה להשפיע לרעה על עור עדין, מה שמוביל להתמוטטות של העור ולזיהום – במקרים כאלה ניתן להשתמש במוצרי היגיינה לשמירה על בריאות העור. בחרו מוצרי ספיגה אשר משתמשים בטכנולוגיה העדכנית ביותר. למרות שהעלות לעיתים גבוהה יותר, בחירת המוצר הטוב ביותר תעזור למזער דליפות וריחות, לשמור על עור עדין יבש ולהוביל לתחושת שיפור בביטחון העצמי. כיוון שמוצרי ספיגה בעלי יכולת ספיגה צריכים להיות מוחלפים בתדירות נמוכה יותר, הם מאפשרים פרקי זמן ארוכים יותר של שינה רצופה, כל שלאדם היקר לכן תהיה יותר אנרגיה להתפנות לסביבתו ולמערכות היחסים בחייו.

שיפור דפוסי השינה יכולה לעזור לשמור על יקיריכם בריאים יותר ואף להפחית את הסיכון למחלות ודמנציה. כמו כן, עודדו דפוסי שינה טובים והיגיינת שינה על ידי דיון בהעדפות השינה, חשיפה חכמה לאור השמש במהלך היום, ומזכור הסחות דעת כמו טלוויזיה לפני השינה. דונו עם הרופא  בתרופות וברמת הסוכר בדם, שכן אלה יכולים לאפשר או למנוע שנת לילה ממושכת. צמצום האורות והרעש יכול לעזור לאתחל מחדש את דפוסי הערות-שינה הטבעיים של המטופל.

על מנת לקבוע אילו מוצרי ספיגה מתאימים עבורך, אנו ממליצים להתקשר לשירות הלקוחות שלנו או לעיין היטב בהסברים באתר. אנו נהיה מוכנים לענות על השאלות שלכם, לעזור לכם למצוא את המוצר המושלם עבורכם ולתת לכם קצת עידוד. אנו מציעים מוצרי ייעודיים ללילה שיאפשרו שקט נפשי ושינה איכותית.

זכרו שההתמודדות עם בריחת שתן היא מאמץ קבוצתי. חמושים במידע הנכון ובמוצרים הנכונים, תוכלו לעזור להקל על ההשפעות השליליות של התופעה על הכבוד וההערכה העצמית, לשמור על בריאות העור ולהגדיל את זמן השינה בלילה. הקפידו לדון בבעיות עם בני משפחה אחרים ולהצטרף לקהילות תמיכה מקוונות או אמיתיות על מנת לשתף רעיונות וחוויות. ביחד, הפתרונות הטובים ביותר להתמודדות עם בריחת שתן בקרב יקיריכם יכולים להימצא.

 

 

 

 

 

×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן