מוצרי הספיגה הטובים ביותר לבריחת שתן

האם אתה נותן לדליפות שלפוחית ​​השתן למנוע ממך להתאמן? ההערכה היא כי למעלה מ -20% מהנשים הפסיקו פעילות גופנית עקב בריחת שתן. זה אמנם מצער. פעילות גופנית סדירה אמורה להיות חלק משמירה על בריאות טובה, ושמירה על משקל תקין יכולה למעשה להפחית את הופעת הדליפות. בנוסף, אימון יכול גם לחזק את שרירי הליבה ואת רצפת האגן, מה שיכול לספק שליטה רבה יותר על שלפוחית ​​השתן.

צריכים עזרה וקצרים בזמן? הנה השוואה מהירה:

ספיגה באיכות מעולה

חיתולים למבוגרים

5/5

תמורה מושלמת למחיר

תחתונים סופגים

5/5

איכות במחיר שפוי

סדיניות ומגני מזרן

5/5

 

אז מה אתה יכול לעשות כדי להגן על עצמך אם אתה מוצא את עצמך דולף בחדר הכושר? למרבה המזל יש הרבה מוצרים בשוק שיכולים לעזור לך להימנע ממצב מביך.

זה אולי נראה כאילו זה יעשה את העבודה, אבל פדים המיועדים למחזור שונים בהרבה מפדים המיועדים לבריחת שתן. לרפידות בריחת שתן יש רמת ספיגה גבוהה יותר, והן נוצרות בדרך כלל עם חומרים שיפשילו לחות מגופכם. הקפידו להשתמש בפד שתוכנן במיוחד לבריחת שתן. 

החשיבה האחרונה שאתה רוצה היא עור מגורה מכיוון שהמוצר היה חזק מדי או שמר על לחות קרובה מדי במהלך אימון קשה. קרא את האריזה ותיאורי המוצרים כדי לוודא שאתה בוחר מוצר עם אוורור.

אם אתה מסתובב הרבה, אתה לא רוצה שמשהו ירגיש מגושם שמפריע לאימון שלך. אתה גם לא רוצה משהו שיגרום לשפשוף. רבים ממוצרי בריחת השתן המיועדים לאימון הם דיסקרטיים מאוד. נסו למצוא אחד שלא מוסיף הרבה בתפזורת לבגדי האימון שלכם. לצורך העניין, חיתולים למבוגרים אינם מתאימים במקרה זה.

כשאתה מתאמן, אתה רוצה משהו שיישאר במקום ולא יחליק. חפש מוצר שנדבק היטב לבגדים התחתונים שלך.

טיפים אחרים כדי לשמור על יובש:

צמצום הנוזלים לפני העבודה.

לא להפסיק לשתות. גופך צריך נוזלים בעת פעילות גופנית. אך שימו לב למה וכמה אתם שותים לפני האימון. הפיכת 2 או 3 כוסות קפה לפני שגרת האימונים בבוקר עשויה שלא להיות הבחירה הנבונה ביותר.

ללבוש בגדים כהים.

אם בסופו של דבר תהיה לך תאונה, צבעים כהים יותר יסתירו זאת טוב יותר מאשר בהירים יותר. כמו כן, מכנסיים קצרים רופפים ומכנסי אימון יכולים לסייע בהסתרת מוצרים סופגים שאתה עלול ללבוש, ולהפוך דליפות פחות מורגשות.

נסה סוגים שונים של אימונים.

אם אתה באמת אוהב פעילות, אתה לא צריך לוותר עליה. אבל אין גם כלל שאומר שאתה צריך לעשות אימון מסוג מסוים כדי להיכנס לכושר. אם ריצה גורמת לך יותר מתח מאשר הנאה, נסה משהו עם פחות השפעה. תרגילים בעצימות גבוהה מפעילים לחץ רב על שלפוחית ​​השתן שלנו, ודברים כמו ריצה, טניס או תרגילים דומים הגורמים ללחץ חוזר כלפי מטה עלולים להחליש את רצפת האגן לאורך זמן. הליכה, שחייה או רכיבה על אופניים עשויות להיות אפשרויות טובות, לפחות בחלק מהזמן. 

×
×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן