טיפים עבור שלפוחית שתן בריאה יותר

טיפים עבור שלפוחית שתן בריאה יותר

האם ידעתם ששתי הבעיות הנפוצות ביותר שמשפיעות על אנשים נוגעות לשלפוחית השתן? בעקבות חודש המודעות לבריאות שלפוחית השתן שחל לאחרונה, חשבנו שזה רעיון טוב לדבר על בריחת שתן ועל שלפוחית פעילה יתר על המידה. למרות שבעיות בשלפוחית הן לרוב לא בחוד החנית של המחשבות של מרבית האנשים, כאשר הן מתרחשות הן יכולות להשפיע מאוד על חיי היומיום. למרבה המזל, יש דברים שניתן  לעשות כדי להפחית את הסיכוי לבעיות בשלפוחית השתן.

צריכים עזרה וקצרים בזמן? הנה השוואה מהירה:

ספיגה באיכות מעולה

חיתולים למבוגרים

5/5

תמורה מושלמת למחיר

תחתונים סופגים

5/5

איכות במחיר שפוי

סדיניות ומגני מזרן

5/5

עד כמה נפוצות בעיות בשלפוחית?

לדברי קרן הטיפול באורולוגיה, יותר מ-25 מיליון אנשים בארצות הברית סובלים מבריחת שתן של מבוגרים ועשרות אלפי אנשים בישראל. ישנם שני סוגים עיקריים של בריחת שתן: בריחת שתן כתוצאה ממאמץ ובריחת שתן כתוצאה מדחיפות. בריחת שתן ממאמץ מתרחשת כאשר אתה חווה דליפה במהלך צחוק, בכי, או מאמץ פיזי כמו הרמת משקולת. בריחת שתן מדחיפות מתרחשת כאשר אתה מרגיש צורך פתאומי להשתמש בשירותים ולא יכול לעשות את זה. שלפוחית שתן בפעילות יתר מסווגת לפי סימפטומים מטרידים דומים. יותר מ-33 מליון אמריקנים סובלים מסימפטומים אלה.

לפירוט מלא על סוגי בריחת שתן לחצו כאן >>

טיפים עבור שלפוחית שתן בריאה יותר

מה ניתן לעשות כדי למנוע בעיות אלה?

לשתות מים: הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא להישאר רווי במים. הקרן לבריאות השלפוחית מציעה לשתות 6-8 כוסות מים ביום על מנת להפחית את הסיכון לחוות בעיות בשלפוחית השתן.

שימוש במוצרי ספיגה למבוגרים: שימוש במוצרי ספיגה שונים, כגון: חיתולים למבוגרים, תחתונים סופגים, פדים, סדיניות ועוד. עוזר מאוד בחיי היום יום ומקל בצורה ניכרת על ההתמודדות של מי שסובל מבעיה של בריחת שתן.

להימנע קפאין ואלכוהול: למרות שבמתינות הם לא צריכים להוות בעיה, שימוש יתר בקפאין ואלכוהול יכול לגרות את השלפוחית ​​שלך ולהגדיל את הסיכון לבעיות שלפוחית ​​השתן. אם היו לך תסמינים של בריחת שתן בעבר, כדאי להימנע מתה המכיל קפאין, קפה ומשקאות אלכוהוליים.

להתרחק ממזונות מסוימים: אנשים רבים לא יודעים כי במזונות כמו שוקולד יש קפאין. מזונות חריפים ידועים גם הם כמגרים של שלפוחית השתן.

לא לעשן: כולנו יודעים כי עישון הוא נורא עבור הריאות ואת הלב. אתה צריך גם לדעת כי עישון הוא גורם סיכון משמעותי עבור סרטן שלפוחית ​​השתן גם כן. אם אתה מעשן, הפסק. אם לא, אל תתחיל.

לדבר עם הרופא כאשר הסימפטומים נמצאים: אם אתה מתחיל לחוות סימפטומים של בריחת שתן או של שלפוחית רגיזה, חשוב לדבר עם הרופא שלך בהקדם האפשרי. ישנם טיפולים רבים שעשויים לשפר את המצב ולאפשר לך לחיות חיים נורמליים. אל תפחדו לדבר על נושאים אלה. לעתים קרובות הם ניתנים לטיפול.

×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן