הבנה של בריחת שתן היא ההגנה הטובה ביותר

יש הרבה סיפורים שלא יאומנו שמסתובבים בנוגע לבריחת שתן. אנחנו אוהבים לכנות סיפורים אלה "מיתוסים של בריחת שתן". במאמר זה נעשה כמיטב יכולתנו על מנת להסביר את ההבדל בין מיתוסים של בריחת שתן לבין עובדות אמיתיות, שכן האמונה במיתוסים יכולה לפגוע ביכולת שלכם להתמודד בצורה יעילה עם אי שליטה בשתן.

הסיפור הראשון שאנחנו שומעים כל הזמן הוא שאנשים שסובלים מבריחת שתן הם בעלי שלפוחית קטנה: זה לא נכון… מדובר באחד מאותם המיתוסים. כולנו נולדים עם שלפוחית שתן בגודל תקין, הנכון עבור הגוף שלנו. בגלל שבבריחת שתן לעיתים יש צורך במתן צורך דחוף, אפשר אולי לחשוב שהשלפוחית קטנה ולכן מתמלאת במהירות, וכתוצאה מכך גדל הדחף למתן שתן. שכחו מההיגיון הזה. שלפוחית השתן שלכם לא קטנה מדי.  היוצא דופן היחיד לשלפוחית בגודל נורמלי היא אם מישהו עבר ניתוח שמקטין את הגודל של השלפוחית בצורה משמעותית, אבל זה המקרה החריג. אז שכחו מתסמונת השלפוחית הקטנה מדי… זה מיתוס.

הסיפור השני שאנחנו שומעים לעיתים קרובות הוא שעל מנת להפסיק את בריחת השתן יש לקצץ בכמות הנוזלים ששותים: תיאוריה זו גם נופלת בקטגוריה של מיתוסים של בריחת שתן. אם אתם סובלים מבריחת שתן אתם עלולים להתפתות לשתות פחות, אבל זה יכול להפוך את השתן למרוכז יותר, להגביר את רגישות השלפוחית ולהפוך אותה לפעילה יותר. העצה הטובה ביותר היא לשתות בצורה מתונה בכמויות קטנות לאורך היום, במקום לשתות בכל פעם כוסות גדולות בבת אחת. כלל אצבע טוב הוא שאם אתם צמאים או שהשפתיים שלכם יבשות – תשתו. אם אתה לא צמאים – אל תשתו. די פשוט. אמצו את ההרגל של לגימת מים בין הארוחות. זכרו ששתיית נוזלים מועטה עלולה לגרום להתייבשות. באמת מיתוס!

הבנה של בריחת שתן היא ההגנה הטובה ביותר

אנשים באמת מאמינים שבריחת שתן משפיעה רק על אנשים מבוגרים: זה סיפור ששמענו לא מזמן. גם כאן מדובר בעוד מיתוס הנוגע לבריחת שתן. למעשה זוהי תופעה מאוד נפוצה. אחד משמונה גברים יחווה בריחת שתן בשלב כלשהו בחייו. בריחת שתן משפיעה על יותר אנשים מתחת לגיל 53 מאשר מעל. בריחת שתן היא לא חלק תקין בהזדקנות… ורק ההזדקנות לבדה לא גורמת לבריחת שתן. הפריכו את המיתוס הזה!

עוד אחד מהמיתוסים הרבים הנוגעים לבריחת שתן שאנחנו שומעים כל הזמן הוא שתרגילי קיגל עובדים רק בקרב נשים:  תרגילי קיגל בהחלט עובדים גם עקרב גברים ויעילים עבור גברים בדיוק כפי שהם יעילים עבור נשים. תרגול קבוע של תרגילי קיגל יכול למנוע, ובמקרים מסוימים אפילו להפסיק, את בריחת השתן. חשוב ללמוד כיצד לבצע אותם בצורה נכונה. לאחר שיודעים כיצד, מומלץ לתרגל אותם בממוצע שלוש פעמים ביום. אם אתם עוקבים אחרי הרוטינה של האימונים, אתם אמורים לראות שיפור כיוון שאתם מחזקים בכך את שרירי רצפת האגן שמונעים מהשלפוחית לצנוח.

המיתוס האחרון והמטריד ביותר ששמענו הוא שהדרך היחידה לטפל בבריחת שתן היא ללבוש חיתולים ענקיים או להשתמש בקטטר: זוהי טעות גדולה, כמו שיודעים אלפי הלקוחות שלנו שמכירים את המוצרים שלנו. אנו מציעים מגוון מוצרים רחב מאוד: החל בחיתולים סופגים, תחתונים סופגים ועוד מגיני מזרן מיוחדים. כל המוצרים שלנו הם האיכותיים והטובים ביותר שיש בשוק כיום.

המוצרים שאנו מחזיקים בעזר נאמן ידידותיים לסביבה ומותאמים אנטומית למבנה הגוף. הם דיסקרטיים ונעימים, ובטוחים יותר מכל החלופות.

התקשרו אלינו על מנת להתאים את המוצר המתאים ביותר עבורכם.

סגירת תפריט
0
×

עגלת קניות