מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מוצרים לבריחת שתן?

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מוצרים לבריחת שתן

הזדקנות יכולה להיות נושא רגיש, במיוחד לאנשים אשר מתמודדים עם בריחת שתן כאשר הם ממזדקנים. עם זאת, בריחת שתן בקרב מבוגרים היא מצב שכיח ולא משהו להיות מובכים ממנו.

אף אחד אפילו לא צריך לדעת שאתם נאבקים עם שלפוחית חלשה אם אתם מוצאים את מוצרי הספיגה הנכונים. אבל עם סוגים שונים של חיתולים למבוגרים אשר זמינים בשוק, איך תדעו איזה מהם הוא הטוב ביותר?

צריכים עזרה וקצרים בזמן? הנה השוואה מהירה:

ספיגה באיכות מעולה

חיתולים למבוגרים

5/5

תמורה מושלמת למחיר

תחתונים סופגים

5/5

איכות במחיר שפוי

סדיניות ומגני מזרן

5/5

יכולת ספיגה

יכולת הספיגה של החיתולים חשובה. אם חיתול לא יכול לספוג כמות רבה של נוזלים, הוא מפספס את המטרה שלשמה הוא נועד. חברות מתקדמות בודקות את יכולת הספיגה של החיתולים שלהם בטכנולוגיות שונות. למשל, נערכות בדיקות אשר בודקות את כמות הנוזלים שהחיתול יכול להחזיק תחת לחץ. למשל כאשר אדם יושב, עומד, הולך ושוכב, ועל החיתול מופעל משקל שונה.

חיתולים אלה מיוצרים עם ליבה פנימית אשר סופגת לחות ולוכדת אותה במהירות, ובכך שומרת על עור יבש. חיתולים כאלה פחות נוטים לדלוף.

כך חברת אבנה אשר מציעה חיתולים לבריחות שתן וצואה. יש להם גם חיתולים לשעות הלילה. החיתולים של חברת אבנה ידועים ביכולת שלהם להגן מפני דליפה, כיוון שהחיתול מתעצב סביב הגוף ויוצר גזרה מתאימה. קצב הספיגה תלוי גם בגודל החיתול שנרכש.

ניטור ריחות

חיתול אמין צריך להיות בעל טכנולוגיה לניטור ריחות. אם חיתול יכול לספוג הרבה נוזלים אבל לא מספק שליטה על הריח, ללבוש אותו לא תהיה חוויה נעימה במיוחד, במיוחד במזג אוויר חם או בקהל גדול. למרבה המזל, לחיתולים רבים יש יכולת לנטר את הריחות.

השכבה הפנימית של החיתולים בנויה מסיבי מפחיתי חומציות, אשר שומעים את הנוזל ואת הריח שלו לכודים בליבת החיתול. מעבר לכף, לחלקם יש אינדיקטורים אשר מסמנים מתי צריך להחליף את החיתול.

מוצרי הספיגה בעזר נאמן הינם בעלי טכנולוגיות מתקדמות אשר מנטרלים ריחות  ביעילות, מה שגורם לאנשים להעדיף אותם על פני חברות אחרות.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מוצרים לבריחת שתן

נראות

לאנשים מסוימים לא אכפת אם החיתול שלהם קצת מגושם אם הם מקבלים הגנה מקסימלית מפני דליפות. עם זאת, מבוגרים מודעים יותר עשויים לרצות חיתול שאינו מורגש מתחת לבגדיהם. עבור אלה שמחפשים חיתול דיסקרטי יותר, החיתולים בעזר נאמן עשויים להיות אופציה טובה. הם עשויים מבד דמוי אריג אשר פחות מגושם לעומת מותגים אחרים בשוק.

באופן כללי, חיתולים בגזרת פול-אפס נוטים להיות פחות בולטים. לעיתים קרובות אלה סוגים קטנים יותר שמתאימים לגוף טוב יותר. בנוסף, ייתכן שאנשים שיכולים להזמין חיתולים במידות קטנות יותר יגלו שגם החיתול שלהם פחות מורגש. עם זאת, כאשר הבגדים לא צמודים והדוקים, מרבית החיתולים לא יורגשו מתחת לבגדים.

עלות

לבישת חיתול יכולה לעזור לשפר את איכות החיים עבור הסובלים מבריחת שתן. יחד עם זאת, זו יכולה להיות הוצאה לא זולה. לכן, חשוב למצוא חיתול אמין במחיר שיהיה ניתן לעמוד בו לאורך זמן, למשל על ידי רכישת כמות גדולה שתאפשר הנחה. בעזר נאמן אנו מאפשרים רכישת חיתולים מהמותגים המובילים ביותר בשוק במחירים הטובים ביותר.

תמורה טובה לכסף

קשה לתת תשובה חד משמעית לגבי החיתול הסופג ביותר בעלות הנמוכה ביותר. העלות תלויה במספר גורמים, כולל גודל, סוג וכמות. למשל, חיתולים בגזרת תחתונים למבוגרים יהיו במחירים שונים. עם זאת, ישנם מספר מותגים שמצטיינים בכל הקטגוריות.

החיתול אותו אתם בסופו של דבר רוכשים יהיה תלוי בצרכים שלכם ובהעדפה אישית. בנוסף, מציאת החיתול המושלם לא יכול לקרות בניסיון הראשון. זה עלול לקחת מספר ניסיונות של מותגים שונים לפני שתמצאו את החיתול שמתאים לסגנון החיים שלכם.

 

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן