שינויים בחיים: ההורים עוברים לגור אתכם

שינויים בחיים ההורים עוברים לגור אתכם

בעוד העלויות של סיעוד וסיוע בטיפול ביתי ממשיכות לעלות, יותר ויותר משפחות מעביר את ההורים הקשישים לחיות ביחד איתם.

בתים רב דוריים הופכים לפתרון נפוץ לעלויות הבריאות הגבוהות, ובעולם חל בשנים האחרונות גידול של 64% במספר ההורים שמתגוררים עם ילדיהם הבוגרים. אם אתם שוקלים להעביר את הוריכם הקשישים לגור אתכם, יש דברים רבים אותם כדאי לשקול בטרם עת:

צריכים עזרה וקצרים בזמן? הנה השוואה מהירה:

ספיגה באיכות מעולה

חיתולים למבוגרים

5/5

תמורה מושלמת למחיר

תחתונים סופגים

5/5

איכות במחיר שפוי

סדיניות ומגני מזרן

5/5

  • התאמת הבית – אם אתם שוקלים להעביר את הוריכם המבוגרים לביתכם ייתכן שיהיה עליכם לשקול לבצע מספר שינויים בבית. בהתאם למצבם של ההורים שלכם, ייתכן שיהיה עליכם לבצע מספר שינויים בחדר האמבטיה, כך שהוא יכלול מקלות אחיזה במקלחת וגישה נוחה לנכים. כמו כן, ייתכן שיהיה צורך בשיפוץ כללי הכולל הרחבת מעבר על מנת לאפשר מעבר של הליכונים או כיסאות גלגלים. אנשים נוטים להתעלם מהצורך להרחיב פתחים או למצוא פתרון למי שאינו יכול לעלות במדרגות, אך זה הכרחי. בעוד שהעלויות של השיפוצים האלה עולות במהירות, אנשים רבים עדיין מרגישים שזה שווה את זה שהוריהם בבית איתם.

 

  • מטפל – כאשר אתם שוקלים להעביר את הוריכם המבוגרים לביתכם עליכם גם לחשוב על מי יהיה המטפל שלהם. בהתאם למצב הבריאותי שלהם, ייתכן שתצטרכו לקבל החלטה בנושא במוקדם או במאוחר. גם אם ההורה כרגע עדיין במצב בריאותי טוב ומסוגל לדאוג לעצמו, עדיין חשוב לחשוב על מה תעשו בהמשך הדרך. ייתכן שתחליטו לקחת את התפקיד על עצמכם, או לשלם למישהו אחר כדי שיגיע לבית לעזור.

 

שינויים בחיים ההורים עוברים לגור אתכם

ההחלטה להעביר אדם מבוגר לתוך ביתכם היא כזו שלא צריך להתייחס אליה בקלות דעת, גם אם מדובר באדם יקר לכם – אב או אם.

עליכם לשקול את הבריאות הרגשית שלכם ושל בני משפחותיכם ולחשוב כיצד הדינמיקה במשפחה תשתנה מהמהלך.

הקפידו להעלות זאת לדיון משפחתי ולוודא שכולם נמצאים באותה העמדה.

 

×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן