תוספי מזון לבריחת שתן

פתרון מעולה לבריחת שתן זה מוצרי ספיגה כגון חיתולים למבוגרים, אך זה פתרון לסימפטום ולא לבעיה. 

צריכים עזרה וקצרים בזמן? הנה השוואה מהירה:

ספיגה באיכות מעולה

חיתולים למבוגרים

5/5

תמורה מושלמת למחיר

תחתונים סופגים

5/5

איכות במחיר שפוי

סדיניות ומגני מזרן

5/5

 

אם אתם מנסים לחיות אורח חיים טבעי יותר, כנראה שאתם מכירים ויטמינים ותוספי מזון שונים. מיליוני אמריקאים נוטלים ויטמינים ותוספי מזון, מויטמין C להצטננות בחורף ועד מלטונין כדי לעזור להם לישון. אתם לוקחים מולטי ויטמין ואולי סידן או ויטמין D לעצמות שלכם – אבל האם אתם לוקחים משהו לבריחת שתן? האם זה אפילו אפשרי?

ה-FDA קובע כי “על פי האקדמיה האמריקאית לרופאי משפחה (AAFP), רופא עשוי להמליץ ​​לכם ליטול ויטמינים לבעיות בריאותיות מסוימות, אם אתם אוכלים תזונה צמחונית או טבעונית או אם אתן בהריון או מניקות.” ה-FDA ממשיך, “הנחיות התזונה משנת 2005 לאמריקאים ממליצות כי יש צורך לספק את צרכי התזונה בעיקר באמצעות צריכת מזון, עם תוסף המוצע לאוכלוסיות רגישות מסוימות.”

עם זאת, חשוב לציין כי כמעט כל הויטמינים והתוספים אינם נבדקים או מאושרים על ידי מנהל המזון והתרופות (FDA).

הבעיה העיקרית של ה-FDA בויטמינים ותוספי מזון ללא מרשם היא שרבים מהם יכולים להתנגש עם תרופות אחרות כולל תרופות מרשם. הם גם יכולים להזיק אם לוקחים יותר מדי מהם. אנשים רבים מקבלים מספיק ויטמינים באמצעות תזונה בריאה, ובוודאי שזה מה שמומלץ. אך למיקוד לתנאים או אזורים ספציפיים, ישנם ויטמינים ותוספים זמינים. עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלכם לפני שמתחילים משטר ויטמינים. עליכם להבטיח ששום דבר לא יתנגש עם התרופות הנוכחיות שלכם.

תוספים לבריחת שתן ושלפוחית ​​שתן רגיזה

ויטמין D

מחקרים אחרונים מצאו שנשים מעל גיל 20 עם טווחי ויטמין D תקינים היו בהרבה פחות סיכון לסבול מהפרעה ברצפת האגן, כמו בריחת שתן. אם אתם סובלים מהפרעה ברצפת האגן יתכן שהגיע הזמן לבדוק את רמות הויטמין D שלכם באמצעות בדיקת דם פשוטה.

גושה-ג’ינקי-גאן

זוהי תערובת יפנית של עשבי תיבול שונים. זהו למעשה אחד מצמחי מרפא הנחקרים ביותר המשמשים לטיפול בתסמונת שלפוחית ​​השתן הרגיזה. מחקר מצא כי “גושה-ג’ינקי-גאן יכולה להוות אלטרנטיבה טיפולית בטוחה ויעילה אצל נשים עם שלפוחית ​​שתן רגיזה.” מחקר אחר אמר כי תוצאותיו “רומזות כי גושה-ג’ינקי-גאן מעכבת את פעילות השלפוחית ​​על ידי שמירה על האיזון של מערכת העצבים הסימפתטית והפרסימפתטית ברמה נמוכה. “עשבים אלה מסייעים בבקרת תסמינים של שלפוחית ​​השתן בפעילות יתר על ידי סיוע באיזון העברת מערכת העצבים מהמוח שאומרים לשלפוחית ​​השתן שהיא צריכה להתרוקן לעתים קרובות כל כך.”

בוצ’ו

תמצית בוצ’ו, או בארוסמה בטולינה, היא שיח יליד דרום אפריקה. העלים היבשים והתוספים העשויים מהם שימשו לטיפול בדלקות בדרכי השתן. נהוג לחשוב שבוצ’ו מסייע לקידום זרימת השתן ולבריאות הכללית של דרכי השתן. על פי מאמר שפורסם בביקורות באורולוגיה, לא נערכו ניסויים קליניים בנושא בוצ’ו ושלפוחית ​​השתן.

קורנסילק

קורנסילק הוא הסיבים בחלקה העליון של אוזן התירס. בתוסף או בצורת תה, שימושי קורנסילק הם לטיפול בדלקות בשלפוחית ​​השתן ובדלקת הערמונית. נחשב כחומר שמרגיע את דרכי השתן, ואף שימש את בני האינקה הקדומים. אין מחקרים קליניים על ההשפעה של קורנסילק על בריחת שתן או גירוי בשלפוחית.

סו פלמטו

סו פלמטו הוא דקל הצומח בדרום ארה”ב. הפירות שלו שימשו את הילידים האמריקנים לסגולות הרפואיות. תוספי סו פלמטו משמשים לטיפול בהיפרפלזיה שפירה של הערמונית (ערמונית מוגדלת) אצל גברים. מצב זה יכול להוביל להשתנה מוגזמת, או רק לריקון חלקי של השלפוחית. סו פלמטו נחקר – ניתוח גדול של מחקרים מרובים הגיע למסקנה כי סו פלמטו הניב יתרון דומה לפינסטרייד, תרופה לערמונית מוגדלת, והתקבל יותר טוב. סו פלמטו עשוי גם לשפר את איכות החיים של גברים עם ערמונית מוגדלת.

מגנזיום

מגנזיום חשוב לתפקוד תקין של שרירים ועצבים. ישנם רופאים המאמינים כי רמות מגנזיום טובות יותר יכולות להפחית את התכווצויות שלפוחית ​​השתן, גורם שכיח לבריחת שתן. ניתן לבדוק את רמות המגנזיום באמצעות בדיקת דם בביקור הבא שלכם אצל הרופא.

Ganoderma lucidum

פטריה זו משמשת ברפואה הסינית במשך למעלה מ-2,000 שנה. לאחרונה, מחקר יפני הראה כי ganoderma lucidum עזרה לאנשים עם בריחת שתן לאחר שמונה שבועות של שימוש. למה? הפטרייה מורידה את רמות ההורמונים הקשורים לצמיחת הערמונית, הגורם העיקרי לבריחת שתן בגברים.

×
×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן