מניעת בריחת שתן – טיפים

הדבר המעניין בכתיבה מבחינתי הוא שזה דורש ממך לארגן את המחשבות שלך. את מה שאתה יודע באופן אינטואיטיבי עליך עכשיו להבין דרך להסביר לאחרים. ביום אחד עלה בדעתי שמניעת נזילות היא בערך שלושה דברים:

 לְהַתְאִים

 קיבולת זמינה

 בלימת תאונה

צריכים עזרה וקצרים בזמן? הנה השוואה מהירה:

ספיגה באיכות מעולה

חיתולים למבוגרים

5/5

תמורה מושלמת למחיר

תחתונים סופגים

5/5

איכות במחיר שפוי

סדיניות ומגני מזרן

5/5

 

לְהַתְאִים

לא משנה אם אנחנו מדברים על חיתול למבוגרים או תחתונים סופגים (ובמידה פחותה, פדים), ההתאמה הנכונה חשובה ביותר סביב הרגליים והמותניים. אנחנו לא מדברים על אטום למים כאן, פשוט מספיק צמוד כדי שהרטיבות תתועל לאן שהיא שייכת.

הדבר שמעטים אנשים מכירים הוא חשיבות ההתאמה לאורך זמן. די קל להשיג התאמה טובה כשאתה שם לראשונה את ההגנה שלך, אבל איך הכושר שעתיים אחר כך? אם הוא צנח, יש לך כעת פערים שיאפשרו לרטיבות לברוח. באופן דומה, אם ההגנה תופחת ככל שהיא מתמלאת ועכשיו היא עבה משמעותית, האם זה יצר פערים ברגליים?

שלושה דברים יעזרו לך בנושאים אלה:

  1. קבל את ההתאמה הנכונה

התנסו וקבלו דוגמאות ביותר מגודל אחד. תחתונים סופגים וחיתולים למבוגרים מגודלים לפי המותניים או הירכיים, אבל זה לא יעשה לך הרבה טוב אם הרגליים עבות יותר או דקות יותר מהדגם בו השתמשו בעת שעיצבו את הבגד. כולם שונים, ולכן הניסוי הוא המפתח.

  1. תמיכה

אספקת בריחת שתן חד פעמית השתפרה בצורה דרסטית עם הזמן (תאמין לי; אני עושה את זה זמן מה) אבל הם עדיין מיועדים לשימוש פעם אחת וזורקים אותם. הוט קוטור זה לא. בגד גוף יכול לעזור הרבה, אבל אם זה נראה קצת דרסטי מדי, תחתוני מגן מסוימים שמתאימים היטב ומכילים מעט סטרץ ‘או אלסטאן יכולים לעזור לתחתונים בסגנון טאב או תחתונים סופגים (גם ספינות וכריות) להישאר במקום שהם שייכים. .

  1. שינויים תכופים

אם הבגד בעל היכולת הגבוהה שאתה לובש מקבל כבד, נושר ו / או יוצר פערים, שקול לרדת לבגד פחות קיבולי שאינו מחזיק כל כך הרבה ויש להחליף אותו לעתים קרובות יותר. כן, אני יודע, זה כאב, אבל כנראה שלא יהיה כמו נזילה.

קיבולת זמינה

הכדרורים הראשונים לכל מוצר סופג הם הסיכויים הנמוכים ביותר לייצר נזילה. הסיבה לכך היא שהחומר הסופג יבש ומוכן לספיגה. כל כדרור, שפריץ או זרם אחר כך נוטה יותר לייצר נזילה.

דבר אחד שמקל זה יכולתו של הבגד לפתות את הלחות הרחק מאפס הקרקע בכל שאר החומר הסופג. יש שעושים זאת טוב יותר מאחרים. השתמשתי במוצרים רבים עם דירוג קיבולת גבוה מאוד שנכשלו היטב לפני שהגעתי ליכולתם המובטחת מכיוון שהרטיבות לעולם אינה הולכת לשום מקום. 

בלימת תאונה

בואו נקרא לזה שיטת מצנח הגיבוי. אם החיתולים למבוגרים, התחתונים הסופגים, הכרית או התוחם שלך דולפים, לאן הנזילה תעבור? אם תכננתם קדימה, לא רחוק.

ישנן לפחות שתי דרכים לעצור נזילה לפני שהיא מגיעה למכנסיים, לרהיטים או למיטה שלך:

כיסוי עמיד למים

אלה יכולים לעזור להכיל נזילות קטנות שקורות, ולשמור על מכנסיים, רהיטים או מיטות יבשים. שוב, אני ממליץ בחום להשתמש באלה בשילוב עם משהו סופג. התחתונים שהזכרתי לעיל יהיו טובים, אבל אפילו רק מגבת נייר מקופלת יכולה לספוג את הנזילה לפני שהיא מתגלגלת ומוצאת פתח.

רפידה

אלה קו ההגנה האחרון שלך. הם לא יפים, הם לא סקסיים ואני מבין שהם לא משהו שאתה רוצה על הרהיטים שלך כשאורחים מגיעים, אבל הם יעילים להפליא.

×
×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן