5 דרכים בהם אתה יכול לתמוך במישהו עם בריחת שתן

5 דרכים בהם אתה יכול לתמוך במישהו עם בריחת שתן

לחיות עם בריחת שתן יכולה להיות חוויה מתסכלת ואפילו מביכה לפעמים. זה יכול להיות אפילו יותר קשה אם חברים ובני משפחה לא יודעים איך לתמוך. להלן חמש דרכים שבהן תוכל לעזור ולתמוך במישהו עם בריחת שתן:

צריכים עזרה וקצרים בזמן? הנה השוואה מהירה:

ספיגה באיכות מעולה

חיתולים למבוגרים

5/5

תמורה מושלמת למחיר

תחתונים סופגים

5/5

איכות במחיר שפוי

סדיניות ומגני מזרן

5/5

 

1. להבין את מצבם – הדבר החשוב ביותר שניתן לעשות כדי לעזור למישהו עם כל מצב רפואי הוא להבין את זה. לכן, מומלץ לקחת את הזמן כדי ללמוד על הסימפטומים, לגורמים השונים וכיצד בריחת השתן משפיעה עליהם באופן יום יומי. לא צריך להיות בעל תואר דוקטור, אלא פשוט ללמוד את היסודות אשר יעשו את ההבדל. ההבנה של מה גורם לאהובך לסבול, זו היא הדרך הברורה ביותר שאתה יכול לומר לו “אכפת לי”.

2. הבנת הצרכים הרגשיים – תופעה של בריחת שתן יכולה להיות בעלת השפעות רגשיות משמעותיות מאוד בעבור האדם הסובל מכך. הן כוללות חרדה, דיכאון מבריחת שתן ולחץ אשר נפוצים מאוד בקרב אנשים אשר סובלים מבעיות שתן. תארו לעצמכם לחשוש מעזיבה של הבית במקרה ויש צורך דחוף במתן שתן, או במקרים קשים יותר המחשבה כי יש לך ריח של שתן כתוצאה מבריחה. גבר אשר סובל מהבעיה מספר כי “זה יכול להיות מאוד קשה להרגיש בנוח סביב אנשים אם אתה במצב של המתנה לפעם הבאה שבו תהיה תחושה של צורך למתן שתן פתאומי. אני תמיד מודאג שאני מריח את השתן, וגרוע מזה, שאנשים אחרים יכולים להריח אותו. אשתי מרגיעה אותי שהיא לא מריחה אבל אם מישהו בבית הקפה מתחיל לרחרח את האוויר, אני מניח שזה אני ולא ניחוח הקפה”. לכן, כדי לתמוך במישהו עם בעיות רגשיות צריך להיות מודעים לכך שהם עשויים לחוש חרדה ציבורית, ולכן ניתן לתמוך בהם. אל תתבדחו על חשבונם ותעניקו להם ביטחון כי אתם שם ויכולים לעזור להם ככל שיצטרכו.

5 דרכים בהם אתה יכול לתמוך במישהו עם בריחת שתן

3. היו סבלניים – ללכת לשירותים כל עשר דקות זו פעולה מתסכלת לכל הדעות. עצירה בכל תחנת שירות על הכביש המהיר היא מסתכלת. החיפוש אחר שירותים ציבוריים ברגע שאתה מגיע לשום מקום היא מסתכלת. תארו לעצמכם כמה מתסכל יותר יהיה שמישהו נאנח בכל פעם שנעלמת לשירותים. חבר שלך או אהוב כנראה לא נהנה ללכת לשירותים פעמים רבות ביום, וגם הם לא נהנים לשמור על קשר עין עם השירותים הציבוריים כאשר הם בקניות. בנוסף, החזקת השתן עד שהם מגיעים הביתה יכולה להוביל לגרום להם הרבה אי נוחות וכאב. אם אתה תבהיר כי אתה שמח לחכות חמש דקות בזמן שהם עושים להפסיק שירותים מהירה, הם יכולים להיות נינוחים יותר וליהנות מהזמן איתך ולא להתמקד על שלפוחית השתן שלהם, כך שתיווצר הסחת דעת טובה.

4. להיות מוכן לכל תרחיש – “כשאני הולך לכל מקום, אני מלווה בצבא קטן של אספקה, כך שאני אשאר יבש. למדתי כי החיים הרבה יותר קלים אם אני לוקח הרבה אספקה בכל פעם כשאני עוזב את הבית” מספר ג’. למעשה, כאשר אתה מוכן לתאונות, הדברים פחות מלחיצים. מוצרי ספיגה, חיתולים למבוגרים, תחתונים סופגים או מוצרי היגיינה אישית, כמו: כפפות, מגבונים, בגדים חלופיים, מגבת קטנה, קלטת, גליל טואלט, שקיות ניילון ניתנות לאיטום לבגדים מלוכלכים, בקבוק מים ואפילו מטהר אוויר קומפקטי ניתן להכניס לתרמיל קטן ולהשאיר במכונית. שמיכה קטנה של חוף הים יכולה לשמש מסך ולהציע פרטיות אם אתה צריך לעצור בצד של הכביש להתמודד עם ניקוי. לכן, אם תקחו אחראיות על אספקה שוטפת לאדם האהוב שלכם, זה דבר אחד פחות עבורם לדאגה ובכך מאפשר לך להציע תמיכה מעשית.

5. להיות מוכן לשנות את התוכניות – שלפוחית רגיזה ידועה בכך שהיא איננה צפויה, והיא עלולה לקרות ביום שבו קבעתם לארוז פיקניק, לטעון את המכונית ולצאת לטיול אך באותו היום השלפוחית של אהובך לחוצה יותר, ויש צורך לבטל את התוכנית. למעשה, תכנון הנסיעות מראש כך המסלול כולל שפע של שירותים בדרך, מבטיח שהיום יהיה מהנה יותר. לכן, יש לתכנן את התוכנית הטובה ביותר אשר תהיה בהתאמה למצב של אהובך, כך שתהיה תוכנית ב’ לכל צרה ונתיב חלופי כדי למנוע מצב שבו האהוב שלך צריך להתאפק. ביצוע של פעולות גיבוי מראש מבטיח לאהובך לא לחוש רגשות אשם במידה והתוכנית הראשונית לא יצאה לפועל. במידה והתוכניות השתנו או בוטלו, זכור כי אהובך עלול להרגיש מתוסכל ואולי אשמה. לכן, חשוב להפגין רגישות, להרגיע אותם שאתה מבין את הסיטואציה ואפילו להציע לעשות משהו מהנה בבית, כמו לצפות בסרט או לערוך פיקניק בגינה.

×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן