5 טיפים שיעזרו לכם להפסיק להתעורר באמצע הלילה כדי להשתין חלק א’

5 טיפים שיעזרו לכם להפסיק להתעורר באמצע הלילה כדי להשתין

האם אתם מוצאים את עצמכם מתעוררים יותר מפעם אחת כדי ללכת לשירותים בלילה? ייתכן שמדובר בהטלת שתן לילית, מצב שגורם לכם לצאת מהמיטה באמצע הלילה כדי להשתין פעמיים או יותר. הטיולים הליליים האלה לשירותים עשויים להיות די מזיקים לבריאות שלכם, מפני שהם קוטעים את שנתכם ופוגעים באיכות שלה, דבר שיגרום לכם להרגיש עייפות ועצבנות שלא יעזבו אתכם ביום שלמחרת. אז מה אתם בעצם יכולים לעשות כדי לשנות את המצב?

 

ראשית, מודעות היא חצי הדרך לפתרון, והאמירה הזו נכונה גם במקרה הזה. שנית, חשוב שתדעו שכמעט לכל מצב יש פתרונות ואפשרויות טיפול מידיים כמו מוצרי ספיגה למבוגרים, לכן מומלץ תמיד לחפש מידע על כל נושא שמציק לכם, וכן להתעדכן אם ישנם טיפולים חדשניים, שלעיתים יכולים ליצור את ההבדל שבין לטפל בעצמכם לבין להזניח (=לקבור מתחת לשטיח).

 

לפניכם 5 טיפים שיעזרו לכם להפסיק להתעורר באמצע הלילה כדי להשתין:

 

  1. נהלו יומן מעקב אחר מספר הפעמים שאתם הולכים לשירותים

 

זה אולי נשמע מצחיק, לעקוב אחר הביקורים שלכם לחדר האמבטיה. אבל יומן כזה, ​​שעוקב אחר הטלות השתן שלכם במהלך יממה אחת בכל פעם, הוא כלי נהדר בזיהוי של דברים שעלולים לגרום לכם ללכת לשירותים יותר מדי פעמים בלילה.

יומן יעזור לכם לנהל מעקב אחר צריכת הנוזלים שלכם (סוג וכמות), כמה פעמים אתם הולכים לשירותים במהלך היום, כמה פעמים אתם קמים כדי ללכת לשירותים בלילה, כמה פעמים השתמשתם בחיתולים למבוגרים והאם כל אלה לא באים יחד בעצם עם בעיה של שלפוחית שתן רגיזה.

עקבו אחר ההליכות שלכם לשירותים במשך ארבעה ימים עד שבוע, וכך תוכלו לנסות לזהות כל מגמה של שינוי. היומן הוא כלי שיכול להיות גם שימושי עבור הרופא שלכם, ומומלץ שתראו לו אותו ותשתפו אותו במעקב החשוב בביקור הבא שלכם אצלו.

 

  1. דאגו לא לצרוך נוזלים ולהתרוקן היטב לפני השינה

 

זה די ברור, ועדיין חשוב להתעכב על זה עוד קצת. ככל שאנחנו מתבגרים, אנו נוטים לא להיות מסוגלים להחזיק הרבה שתן בשלפוחית שלנו, וזה משהו שיכול לגרום לנו ללכת לשירותים לעיתים קרובות יותר, גם אם אנחנו שותים את אותה כמות ששתינו בעבר.

עם זאת, מומלץ שתיזהרו ולא תגבילו את כמות הנוזלים שלכם בצורה קיצונית, וכדי להימנע ממצב כזה, מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לא לאכול או לשתות מספר שעות לפני השינה. כך תוכלו להבטיח שאתם לא נרדמים עם שלפוחית ​שתן מלאה מדי.

 

הנה מספר דגשים חשובים:

– הימנעו מצריכת נוזלים מופרזת כארבע עד שש שעות לפני השינה (זה כולל מזון ומשקאות).

– הימנעו מצריכת קפאין מעבר לשעות הבוקר, והגבילו את צריכת האלכוהול בלילה. גם אלכוהול וגם קפאין יכולים לגרום לשתן להיות חומצי יותר, מה שיכול לגרות את שלפוחית ​​השתן שלכם, ובכך לאלץ אתכם ללכת לשירותים לעיתים קרובות יותר.

– רוקנו את שלפוחית השתן ​​לפני השינה.

– קחו תרופות אשר עשויות להיות משתנות מוקדם יותר ביום, אם אפשר (יש לבדוק עם הרופא שלכם לגבי זה).

 

להמשך לחלק ב’

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
סגירת תפריט
Call Now Button
×

עגלת קניות