דרכים חיוביות בעזרתן לא תאפשרו לבריחת השתן לשלוט על חייכם

דרכים חיוביות בעזרתן לא תאפשרו לבריחת השתן לשלוט על חייכם

בריחת שתן בקרב מבוגרים נחשבת לעיתים קרובות לנושא מביך מאוד, כאשר במציאות מדובר בתופעה שכיחה מאוד אשר הן נשים והן גברים רבים חווים בשלב כלשהו בחייהם.

חשוב להבין כיצד בריחת שתן נוצרת ומה הסיבות, על מנת שתוכלו לטפל בה בצורה מושכלת וטובה יותר.

צריכים עזרה וקצרים בזמן? הנה השוואה מהירה:

ספיגה באיכות מעולה

חיתולים למבוגרים

5/5

תמורה מושלמת למחיר

תחתונים סופגים

5/5

איכות במחיר שפוי

סדיניות ומגני מזרן

5/5

עם ההתקדמויות שנעשו בתחום בשנים האחרונות, לא מדובר בתופעה שצריכה לגרום ללחץ מיותר או לבזבוז זמן בתרעומת וכעס. במקום זאת, העצימו את עצמכם והמשיכו לנהל את אורח החיים שלכם ללא מגבלות.

בריחת שתן של מבוגרים נפוצה יותר ממה שאתם כנראה חושבים. לפעמים עצם הידיעה על כמה אנשים רבים אחרים מתמודדים עם אותן הדאגות היא מספיקה על מנת לשנות את הגישה. ההערכה היא כי מעל 100 אלף ישראלים חווים בריחת שתן או צואה כאשר הם מתבגרים. אתם לא לבד, ומיליוני אנשים אחרים בעולם מצליחים לחיות את חייהם בצורה מלאה למרות הבעיות הללו.

נסו לא להשתמש בבריחת השתן שלכם כתירוץ, ולמקד את האנרגיה בפתרונות.

דרכים חיוביות בעזרתן לא תאפשרו לבריחת השתן לשלוט על חייכם

פתרון אחד הוא באמצעות חיתולים למבוגרים, על מנת להבטיח ניידות, אורח חיים שגרתי ככל הניתן ותחושת כבוד. שוק החיתולים למבוגרים עבר בשנה האחרונה צמיחה והתפתחות משמעותיות ביותר. ישנם מותגים שונים וסגנונות רבים לבחור מתוכם, וחלקם מחקרים תחתונים רגילים בצורה כל כך טובה עד שהיא יכולים להיות מוסתרים לחלוטין מתחת לבגדים רגילים.

ניתן לבחור מתוך מגוון של פדים למבוגרים, הכוללים רמות ספיגה ושליטה על ריחות. חלקם מגיעים עם קרמים או שמנים אתריים, על מנת להגן ולהזין את העור. שיקלו להתנסות בסוגים שונים על ידי קופונים או מבצעים שניתן להשיג על מנת לגלות את החיתול המתאים ביותר לצרכים האישיים שלכם.

ישנם דברים מסוימים בחיים שאותם אנחנו לא תמיד יכולים לשנות, אבל חשוב לשמור על גישה חיובית למרות אותם דברים ולהמשיך לחיות את חייכם.

ישנם מספר דברים שניתן לנסות על מנת להשיג שליטה רבה יותר על בריחת שתן בקרב מבוגרים. למשל, מספר התאמות בריאות יכולות לעיתים קרובות לעזור בהשגת שליטה על השלפוחית.

אם אתם מעשנים, או שותים הרבה קפאין, שיקלו לקצץ או אפילו להפחית לחלוטין.

שניהם יכולים להיות מגרים של השלפוחית והמעי. בצורה זו תוכלו לשלוט יותר טוב על בריחת השתן שלכם.

מחקרים רבים גם מצאו קשר ישיר בין עודף משקל ובריחת שתן.

כמו כן, אכילה של יותר סיבים תזונתיים והגברת הפעילות הגופנית יכולים לעזור גם כן. השתמשו בבריחת השתן בקרב מבוגרים כגורם לקראת אורח חיים בריא ומתגמל יותר.

מהם הצעדים שתנקטו היום על מנת להתמודד עם בריחת השתן שלכם ולהמשיך להיות גרסה נפלאה של עצמכם?

 

×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן