3 דברים שכדאי לדעת על מנת לבחור את החיתול הטוב ביותר למבוגרים

חיתולים למבוגרים משמשים עבור מגוון סיבות, כגון בריחת שתן, ליקוי ניידות, בריחת צואה, דמנציה, ועבור מבוגרים אשר מרותקים למיטה או בכיסאות כלכלים. השכיחות הנפוצה ביותר של שימוש בהם הנה בקרב קשישים.

בחירת החיתול הטוב ביותר עלולה להיות מעט מבלבלת. עליכם לבחור את החיתול שיתאים בצורה הטובה ביותר לגוף, יציע את מידת הספיגה הנכונה, וישתלב עם אורח החיים אותו אתם מנהלים. הנה שלושה דברים שצריך לדעת על בחירת החיתול המתאים ביותר למבוגרים.

צריכים עזרה וקצרים בזמן? הנה השוואה מהירה:

ספיגה באיכות מעולה

חיתולים למבוגרים

5/5

תמורה מושלמת למחיר

תחתונים סופגים

5/5

איכות במחיר שפוי

סדיניות ומגני מזרן

5/5

1 – גודל וחומר

גודל וצורה הם בראש סדר עדיפויות בבואכם לבחור את החיתול המתאים ביותר עבורכם. חיתול גדול יותר לא בהכרח יספוג יותר נוזלים וחיתול קטן מדי עלול לדלוף. לכן מומלץ לבחור את הגודל הנכון כך שיתאים למידות הגוף של המשתמש. הדבר קריטי שכן הגודל משחק תפקיד חשוב באמינות ההגנה שהחיתול מספק.

החומר הנכון בשילוב עם הגודל הנכון מבטיחים נוחות מקסימלית וחופש תנועה. חיתולים למבוגרים אינם צריכים ליצור כל הפרעה לבגדים. עדיף להשתמש בחיתול עשוי מחומרים חלקים כדי להבטיח שהם עדינים על העור. חיתולים באיכות טובה צריכים לאפשר זרימת אוויר כדי למנוע מהעור גירוי וריח.

2 – ספיגה

אף אחד לא רוצה להישאר רטוב, ובריחת שתן לא צריכה להיות מכשול בדרך לעור יבש ובריא. אם רמת בריחת השתן היא בינונית או כבדה, יש אפשרויות רבות של מוצרים סופגים למבוגרים לבחירה, על מנת להתאים את הספיגה לצרכים הספציפיים שלך.

ייתכן שיהיה על המשתמש להשתמש בחיתול אחר עם רמה אחרת של ספיגה במשך הלילה, שכן אנו מאבדים כמות גדולה של שתן בלילה. החיתול הטוב ביותר צריך להיות מסוגל לספוג את השתן ולמנוע מהעור להיות לח, מה שיכול לגרום לגירוי ופריחה. החיתול למבוגרים צריך להיות גם מסוגל להתמודד לא רק עם דליפה כבדה מהשלפוחית, אלא גם עם בריחת צואה במידה ומתרחשת.

3 – נטרול ריחות

חיידקים שנוכחים בשתן גורמים לריח שהוא לא נוח ואף מביך. על מנת לחסל את הריח הקשור בבריחת שתן, ניתן להשתמש בחיתול אשר יכול לשלוט בצמיחה החיידקית ובכך למנוע זיהומים בדרכי השתן ובעיות עור גם כן.

חיתול נוח לשימוש שנוח וקל להסרה זה גם משהו שיש לקחת בחשבון בעת בחירת החיתול הטוב ביותר למבוגרים. החיתול צריך להיות ידידותי לסביבה אך עדיין חסכוני.

×

עגלת קניות

Call Now Button דילוג לתוכן